Subscribe News Feed Subscribe Comments

Cerita Kamar Agung


Malam anda lebih lena dan nyenyak. Pagi anda lebih ceria dan segar.

Aku betol nyer bz giler, sampai nak gie toilet pon takde time.

Setiap kali aku nak terkucil, ku tahan (jebat). Biler TERrasa the 'tingling' feeling kat bawah tu, aku kepit kuat2.

Sehinggakan satu ketika tu, aku dah tak leh handle lagi. Aku rasa muka aku dah tukar jadi kaler biru, menahan titisan air pancutan berirama, dari menyembur keluar...

Aku pon bergegas lari menuju ke 'kamar agung' (toilet) yg terletak nun jauh di luar opis.

Masok ajer aku ke dalam ruang tertutup, yg sekangkang kera lebarnya, aku terus menghempas pintu dibelakang.

GEDEBANG!!!!

Bergegar seluruh kamar agung. Mujur tiada sesiapa di situ.

Terasa air mula pasang. Geletar seluruh tubuh ini. Seperti air didalam saluran paip, yg sedang deras menuju ke penghujung rindu....

Aku berdiri dan berpaling ke arah target, yg merupakan sebuah mangkuk ceramic putih.

Mulot mangkuk terngangah luas seolah-olah telah lama menanti hajat ku.

Aku menggelabah menahan gelora dijiwa. Tangan ku terketar-ketar mencapai zip sluar.

Bagai gunung berapi hendak memuntahkan lahar...tetiba...zip sluar aku stuck!!?? alamak.

...

Kalo korang jadi aku, apa agaknya korang akan buat?

a) Tahan jer kencing (besok pon bole kencing per)


b) Rentap ajer zip sluar tu sampai pecah


c) Kencing ajer dalam sluar


d) Berserah pada takdir...


SMS jawapan pilihan anda ke 1900-SAYA-NAK-TERKENCING.

Pemenang akan mendapat 2 pack lampin utk orang dewasa, yang ditaja oleh Dr.P


ps: Malam anda lebih lena dan nyenyak. Pagi anda lebih ceria dan segar.


Soul: Feel The Rush (Shaggy)
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB