Subscribe News Feed Subscribe Comments

Life's too short...



Pagi tu aku sampai opis, aku bukak ler email dulu. Mana ler tahu ader citer lawak yg aku bole share ngan korang ke haper ke...teeehehehee~

Skali aku terbaca email si Rizan derr...

Tukilan dari email dia:

"Smalam aku ader game bola kat springfield sec, lawan ngan budak cina, campur ah, melayu ader, keling pon ader.

Abis game dalam kol 7, nk dekat magrib, aku da sampei kat kreta, skali aku terpandang budak cina ni, tetiba rebah.

Kita pon muskil, wat telah happened, rupanyer budak ni kena FIT, (sawan) mula2, member aku tolak badanyer ke sideways,

So that his lungs can open up. Pas2, dia check pulse, makin weak. Member aku buat CPR & mouth to mouth, tetiba takde heart beat ahh..

Budak ni mati depan mata aku siak. tk sempat masuk ambulan, DEAD. Aku mcm tergamam gitu…

Oh btw, budak ni umur dlm mid 30s… cian, last aku dgr dari kawan dia “bob breath in, breath out, u goin to meet yur daughter rite… pls wake up”

Moral of the story, life too short. Jgn nk enjoy jer. Ingat life after dead. Lagi 1, kalu tk bole tu, jangan paksa. Ader jer rebah trus GONE!!

Saper nk gi jawab!! Korang jawab sendiri ahhh ok!!"


Alamakkkk...betol ler kater org tua2 kiter. Kalo dah tiba ajal, kat mana2 pon bole mati!


ps: Apabila maut datang menjemput, ianya tidak akan cepat sesaat dan tidak akan lambat sesaat...


Soul: What's This Life For? (Creed)
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB