Subscribe News Feed Subscribe Comments

Pertemuan PROJEK RENTAK



Aku terima kad undangan untuk menghadiri ke majlis "Pertemuan Projek Rentak" kat Taman Warisan, yg dijadualkan pada 12 Disember 2009.

Aku nak pegi ahh...tapi kena RSVP sebelom 4 Disember 2009??

Aper nie? Aku baru dapat kad undangan hari nie (8 Disember 2009). Nak RSVP kebenda sakk?

Aku pon belek ler envelope tuu. Rupanya, aku sepatut terima on 2 Disember 2009 tuari. Tapi oleh kerana dorang nie salah tulis address aku, jadi kad undangan tu masok salah letterbox ler...huhu =(

Lahhh...dah TERlambat ler!!


Warkah Cinta Dunia - Aqmal

Anw, syabas kepada Aqmal yg telah menjadi Juara utk Projek Rentak 2009.

Tidak dinafikan, lagu Warkah Cinta Dunia ciptaan beliau sungguh hebat!


ps: Walopon aku kalah pada Projek Rentak tahun ini, tidak bererti aku tak akan berkarya lagi.



Soul: Warkah Cinta Dunia (Aqmal)
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB