Subscribe News Feed Subscribe Comments

Mintak Ampun Ajer Lerr...



Aku teringat darah aku tengah UP that time...Gambar nie aku petik masa tengah driving otw to Port Dickson dari Alor Gajah, tempoh hari.

Ko bayangkan ler kalo kena membontot blakang tractor dan lori muatan, sepanjang 15km jauh nyer??

Perrghhhhh....punyer ler slowwwwwwwwwwwwwwww gilerrrr!! Aku rasa pemandu lesen 'L' pon tak bawak keter slow giler mcm nie...

Tahap kelajuan terlampao slow, sampai aku sempat melepaskan tangan dari steering wheel, pastu aku gie selongkar pouch kecik cari hp, pastu on camera mode, pastu adjust view finder, pastu snap gambar 3 kali, dalam satu gerakan yg sungguh sopan lagi lemah gemalai (slow motion lerr).

Lain kali kalo gie Port Dickson suroh aku ikot jalan kampong lagi...

Alalalalalala~~~ mintak ampun ajer lerr... =P


ps: Aku passby warong fofular yg jual chendol RM2 kat Negeri Sembilan. Lain kali aku nak singgah makan kat sana ahh...


Soul: Darlin' It Ain't Easy (Zee Avi)
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB