Subscribe News Feed Subscribe Comments

Malam Pertama...


Heeheee...sorry ek. Title kat atas sounds controversial sikit..muahahahahaha!!

So amacam first day korang posa ek? Sumer ok-ok?? Pengsan2 tak? Ader yg masok ICU tak? ekekekeee..

Dalam seumur hidup aku, blom pernah aku dgr orang yg berposa masok ICU. Yg terlebih makan masok ICU tu ader lah..hahaha!

Anw, timakasih utk semua ucapan salam Ramadan aku terima kat email dan facebook. Wahhh...begitu semangat sekali korang menyambut bulan posa tahun nie ek. Jgn semangat '5 minit' suahhh....

Pukol brapa ahh korang bangun sahur tadi?? Aku mula sahur kol 430 pagi ahh. Kira hari nie semangat seyy bangun. Sekali kejut jer terus aku loncat dari katil mcm spring!

First skali aku cari acah buah kat esbok. Perrghhh...tu kira mcm appetizer ahh pagi2 buta tuu. Yg lain, aku cuma makan nasi, lauk ayam, sayur..bla..blaa..

Hari nie tahap badan aku kira stable ahh. Walopon kekurangan nicotine dan caffine, jentera tubuh masih berfungsi dgn elok. Cuma kekadang tu craving dia dtg secara tetiba jek rasa mcm tak bole handle siaaa!

Tadi buka posa biasa jek. Nasi lauk-pauk dan kuih muih sikit. Alamak! kurma dlm esbok dah nak abes. Aku melantak sambil tgk tv tadi! ishhh...

Ok ahh..aku nak gie terawih nie. Nanti kiter sambong borak lagi ya!


ps: Jgn lupa pasang niat posa sebelom tido tau...and aku dpt tahu ader orang tak posa hari nie! haha! eeeeiii.....tak malu!

Soul : (Ader glitched sikit kat playlist. Harap maaf.)
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB