Subscribe News Feed Subscribe Comments

"Feel bored..."

Semalam petang, aku terima satu email dari seseorang....


She wrote:

Dear Zuraini,

Don't know how to contact U.

Every day I read yr blog since Cencalok. But U closed yr blog. Feel bored........

Appreciate if we can be a friend.


Rgds,
Shaharizafila


------------------------------------------------------------


Terimakasih banyak2 kepada Fila, yg telah sudi menjengok blog saya dan bersusah payah kasi feedback (pasal tak jumpa blog baru saya). Mintak maaf kalo terbuat awak boring ler...

Anw, ramai jugak dah bertanyakan hal nie tempoh hari. Tu hari Sharina pon ader kemukakan soalan yang sama. Mcm mana dia nak tahu aper blog address baru aku nanti. susah nanti nak cari.

Actually kan, aku dah update kat sumer social website aku. (Facebook, Youtube, Twitter, Skype, LinkED, imeem dan blog-blog site aku yang lain lah.)

Tapi, ader juga yg menyatakan susah dan berbelit-belit lerr nak cari...

Selalu nyer mcm nie. Kalo aku tutop blog dan bukak yg baru, aku akan meng-linked-kan blog address yg baru kat blogsite lama.. Cuma korang kena pandai-pandai cari ahh..

Thanks for the feedback, Fila dan salam perkenalan dari saya. =)

ps: To Fila - Sorry tersalah spell ur name masa reply semalam. Nama awak panjang dan unik skali. =p



Soul: Bored Of Everything (Elle)
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB