Subscribe News Feed Subscribe Comments

A New Chapter...

Come, as you are, as you were. As I want you to be, as a friend....

Experimental changes and self discovery...

Ellooooo...
Selamat datang ke 'blogsite' terbaru aku nie....ehkekekeke. Hari ini, bermula lah satu lagi babak baru.

Sebenarnya, aku dah siapkan blogsite nie sejak bulan February lalu. Tapi aku sajer tunggu masa yg sesuai utk berpindah.

Selepas Cencalok dan Belachan Tumbuk, Sepuloh Tin Sardin kini menjadi blogsite ke-3 didalam projek blog bersiri aku ini.

Apa yang pasti, blog ini akan ader sedikit kelainan dari blog-blog yg terdahulu.

Apa yang akan tertulis disini nanti adalah snapshots dalam hidop aku. Apa yang aku lalui, apa yang aku nampak dan aper yg aku rasa. Aku akan tulis aper yg aku suka, aper yg aku rasa betol, aper yg aku rasa salah, aper yg aku benci dan aper yg aku rasa enak dimakan dan disukai ramai..

Konsep 3-S : Selamba, Spontan, Santai...

Seperti sumer blog-blog aku yang terdahulu, aku akan memblog secara selamba, spontan & santai.

Harapan aku, semoga kisah2 yg akan aku paparkan nanti, dpt memberi sedikit sebanyak manfaat dan pengajaran utk kiter semua. Seperti biasa, aku sentiasa menerima teguran dan pandangan dari pembaca2 blog aku ini dgn secara terbuka.

Kepada sumer, selamat melayari blog terbaru aku dengan kisah-kisah aku yang selanjutnya. :)

Sekian terimakasih.


ps: Segala feedbacks dan pandangan anda sangat di alu-alu kan. Sila antar email ke: SINI




Soul : Come As You Are (Nirvana)
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB