Subscribe News Feed Subscribe Comments

Video Lucah Ariel & Luna!

Inilah saat yang kita nanti-nantikan!

Malam ini akan bermulanya temasya Piala Dunia 2010...YAY!!!

Cable TV aku telah siap dipasang utk memancarkan siaran langsung perlawanan bolasepak bertaraf dunia itu.

Malam ini juga, akan bermulanya naik bill letrik rumah aku utk sebulan nih. Sesiapa yg tak dapat tengok siaran bolasepak secara langsung, anda dipersilakan datang beramai-ramai ke rumah aku.

Tapi jgn lupa bawak tilam & bantal korang sendiri ek. Rumah aku tak cukop bantal lerr. Jgn lupa order pizza sardin ke, murtabak sardin ke, air coke 1 carton ke, kopi kapal api ke, red bull ke...

Agak-agak saper akan menang dlm perlawanan pembukaan antara pasukan tuan rumah, Afrika Selatan dan Mexico nanti??

Ermmm..korang tanyer pasal video lucah Ariel & Luna?? Ader nie. Aku tgh tengok nih...ehehehehe...

Sebagai seorang CSI yang professional, aku sedang sibuk menganalisis kesahihan video tersebut...teeheeheee~~

Biar ler aper dia org nak buat tuh...aku malas nak comment. Tengok World Cup lagi mulia!


ps: Ariel & Luna kater, itu bukan mereka. Tapikan biler aku tengok video tu berulang kali...hmmmm....aku rasa video tu TERAMAT genuine sekali!!!



Soul: Kisah Cintaku (Peterpan)

 
Sepuloh Tin Sardin | TNB