Subscribe News Feed Subscribe Comments

Mintak sorry banyak-banyak =(


Terimakasih kepada sumer rakan-rakan, sahabat handai dan cuzzins-cuzzins ku yg telah sudi menjemput aku kluar beriftar bersama-sama pada bulan posa nie.

Tapi, sayang seribu kali sayang, pada tahun ini aku tak sempat utk kluar beriftar, kerana malam nak kena pegi terawih dan aku nak cepat balik pasal banyak kejer opis yang nak aku selesaikan kat umah.

So, jgn ler kecik hati kalo aku menolak segala jemputan dan undangan buat masa ini.

Insya-Allah, kalo ada di lain kesempatan, akan aku cuba menghadirkan diri ini.


ps: To Daing & The skoolmates - Pesan Ros J, aku nyer facebook tgh under repair. Tunggu aku reactivate balik sebelom raya nanti. Perjumpaan Hari Raya nanti tu biler ahh? 10 Oct OR 17 Oct. Confirm ngan aku siang2 ahh. Takot aku ader schedule beraya kat Johor nanti. Per per picit jer...orait.


Soul : Dari Jauh Ku Pohon Maaf (Sudirman)
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB