Subscribe News Feed Subscribe Comments

Batang Aku Patah...

UHUKKKK!!!!...


Batang drumstick aku patah dua dahhh! Tu lerr saper suroh tibai drumset mcm orang kena sampok?

Masa kat jamming studio tadi, kiter bawak lagu Metallica, Fade To Black. Masa tu ler aku menghentak-hentak pukulan drum aku ala-ala Lars Ulrich. Oleh kerana hentaman aku begitu kencang dan hebat (actually, tak sehebat mana pun), sekali, drumstick aku patah dua siakk...Sibot!!

I should have used my trusted Zildjian 5B pair, pasal stick tu lebih berat dan tebal utk lagu-lagu heavy mcm Metalica.

My drumstick family sekarang tinggal 2 pairs jer...sedeyyy! =(



Lars Ulrich Drum Solo



ps: Terimakasih kepada Nasi Padang Harum Manis kerana telah menaja lauk makan malam kami tadi. Perot kiter dah boncit pasal kenyang sangat nie.. =)




Soul: Fade To Black (Metallica)

 
Sepuloh Tin Sardin | TNB