Subscribe News Feed Subscribe Comments

#300: The Trilogy Ends


Oopss!! dah abes dahh...

Sepuloh Tin Sardin dah pun sampai ke entry yang terakhir nie ='(

Aku benor2 berharap ler semua telah terhibur dgn aper jua aku share di dalam blog-blog series aku, sejak zaman blog Cencalok sampai ler ke sekarang nie....

Begitu jugak aku, yang telah sama2 terhibur membaca blog-blog korang dan juga comment2 korang sumer. =)

Aper jugak cerita yang baik, kiter jadi kan tauladan. Dan aper juga cerita yg TAK baik, kiter jadi kan sempadan, ye...

Terimakasih daun keladi...

Jutaan timakasih kepada peminat2 dan pembaca2 setia blog-blog aku sepanjang 3 tahun dulu...

Anggap ler kehadiran aku di alam cyber ini sekadar utk menghiburkan hati korang sumer. Jgn ler amik serious sangat kalo coretan2 aku tu terlampao pedas utk dikunyah dan ditelan.

Terimakasih juga kepada mereka2 yg telah sudi berkongsi cerita2 utk aku paparkan dalam blog-blog aku nih. Kerana cerita2 korang sumer tu ler yg telah menjadi rencah dan rempah ratus di dalam blog2 aku tu sumer.

Dimaklumkan, tiada kesinambungan akan di buat selepas blog ini dlm jangka masa yang agak panjang. Aku akan berehat seketika utk menumpukan perhatian kepada perkara2 yg lebih penting dlm hidop.

Walopon ader yg memujuk rayu supaya aku sambung buat blog lagi, tapi aku rasa cukop ler sampai disini buat seketika. (pasal aku dah betol2 ke tandusan idea lerr...)

Aku takot, kalo dah selalu sangat makan lauk sardin, ader plak yg terasa muak, lalu termuntah hijao nanti. Jadi kena tukar2 selera jugak ler... kehehehe..

Thank you

Penghargaan tak terhingga utk blogger.com yg telah menjadi bloghost utama utk blog2 bersiri aku ini secara FREE. (aku tak payah bayar satu sen pon!)

My deepest appreciation to blogger.com for hosting my entire blog series and it has been DA' BEST bloghost I've experienced, by far.

Last skali, terimakasih kepada anda yang telah sudi berkunjung ke blog ini dan semoga aper yg aku curahkan disini telah dapat menjadi satu inspirasi, pengajaran dan pedoman untuk kiter sumer.

Salam perpisahan...

Doakan kesejahteraan dan kesihatan aku, semoga kiter dapat bersua kembali di lain waktu dan di dalam blog-blog aku yang lain.

Sebelom aku tamat kan entry terakhir ini, aku memohon ampun dan maaf ler kalo terkasar bahasa atau tersilap tutur cara disini.

Sehingga dari itu, jaga ler diri korang baik2 dan sentiasa bersikap positive di dlm aper jua rintangan hidop yg kiter lalui.

Wishing you guys all the best...bye.~

Sepuloh Tin Sardin


ps: Aku nak rehat kejap lerr and take a break from crappy blogging. =)


 
Sepuloh Tin Sardin | TNB