Subscribe News Feed Subscribe Comments

Touch 'n Go ader 20% rebate!

Timakasih kepada vaart (kawan blogger aku ler) yg telah membawa aku kluar dari lingkaran kejahilan.

Dia kater penguna Touch 'n Go kini bole dapat rebate tol 20%! Whoaaa...knp aku tak tahu ek??

So, aku mintak ler dia ajor aku mcm mana nak buat.

Ikot cara dibawah ini dgn tertib.

1) pergi ke laman web www.touchngo.com.my

2) click ke "register here" dekat coloumn 20% rebet tu.



3) register dulu yach. letaklag card mfg no. pastu dah boleh guna dah. sonang jer.

4) pastu check aku punya sekali sudah ada berapa ringgit rebet.

ini kalau Plus tak kasi aku diskaun lagi 20% tak tau ler. promote dah ni. - vaart.

Hahahah...aku pon try ler. skali site ader problem ler...

takpe..takpe. nanti aku balik jb, aku try lagi skali.

So, kepada sesiapa yg dok luar malaysia tu, tetapi mempunyai TnG, sila try lahh..


ps: Alamakk...aku blom top-up touch n go aku ler..
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB