Subscribe News Feed Subscribe Comments

Wonder Girls

Wonder Girls - Nobody


Tu hari lepas dinner, aku, Rizan & Nora dok bersembang kejap kat satu tempat di kawasan Orchard Road.

Nora mula bukak topic citer pasal org-org buat scandal nie. Aku dan Rizan sekadar dok mendengarkan jer. Dia mula ler citer pasal org tu scandal dgn org nie, org nie gie scandal dgn org tu...bla...bla...blaa...

"...Aku tak salah kan lelaki. Kekadang kan pompan nie pon jahat jugak ek!" kata Nora.

"Pantang jumpa lelaki yang baik, si pompan nie musti nak amik kesempatan." jelas beliau lagi.

Aku tercengang jugak ler. Seolah-olah Nora mcm membela kaum lelaki pulak. Padahal dia tu pompan...atau mungkin dari pengalaman dia kot??

"Elehhh....pompan-pompan tu cuma mata duitan jer. Kalo dia orang scandal tu, tak lain tak bukan nak kikis duit jantan ajer lerr..." Rizan menambah.

Aku bakar sebatang rokok dulu dan termenung kejap. Aku tak berani ler nak buat aper2 kenyataan. Sekadar dgr kan ajer...

Tapi kalo teringat balik cerita2 yg aku dgr dulu, ader kemungkinan betol jugak ler kater dia org tu.

Pompan nie kalo goda lelaki semacam jer, musti ader motif tertentu. Ader duit, abang sayang, takde duit abang melayang! Kehkehkehh...

Kena plak lelaki yg bodoh...hmmm....abes ler. In the end, cinta tak dpt, poket berlobang-lobang!

Issshhh....ader ke pompan jenis mcm tu eh?


ps: Kawan aku cakap ader. Tak dpt kikis duit, dapat mintak belanja makan pon jadi ahh...


Soul: Nobody (Wonder Girls)

 
Sepuloh Tin Sardin | TNB