Subscribe News Feed Subscribe Comments

We love you, Sengkang!


Whooishhh....Kite aku terbang tinggi!

Last weekend aku serbu Sengkang semata-mata nak maen kite!

Memang packo siot tempat tu. Punyer ler ramai manusia. Nak cari parking pon susah. After 4 kali tawaf, baru ler jumpa parking slot kat tepi stesen LRT Farmway.

Cuaca agak redup, tapi kekadang mendung jugak ler. Tapi aku yakin bahawa mendung tak bererti ujan...cheyy.

Aku melangkah ke tengah-tengah padang. Angin bertiup kencang. Aku kibarkan kite Shark aku, lalu ia terus terbang ke angkasa biru.

Ia kelihatan begitu megah dan garang. Seligan kite-kite disitu bertempiaran lari apabila melihat Shark aku meluru naik ke langit dan mengganas!


Aku sungguh enjoy melihat ia terapung di udara. Terlampao enjoy, sampai aku tak sedar reel aku kehabisan tali...

Aku sayang kite shark aku yg kaler black nie! =)



ps: Next kite flying spot will be at Woodlands.

Soul: Angkasa (Hady Mirza)
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB