Subscribe News Feed Subscribe Comments

Aku nak balik kampung nie....


Deyy...deyy...Korang watpe tuu? Tgh pasang langsir kaper? ehehe...

Aku tgh siap2 nak balik kampong mlm nie ahh. Tahun nie aku kena celebrate hari raya kat melaka ahhh. But on a postive note, aku bole makan chendol melaka nanti! YAY!!

Korang jgn rindu2 lerr kalo aku takde tau. Nanti lepas raya aku balik ahhh. Lagipon tak bole cuti lama2. Kejer berlambak-lambak kat opis tu.

Anw, walopon aku takde dlm 3-4 hari nie, blog aku akan terus berjalan mcm biasa. Segala jadual blog post telah pon disusun atur sepanjang ketiadaan aku semasa cuti musim raya nie...cheyy..cheyy...(mcm real jek!)

So sebelom aku logout, aku menyusun jari-jariku yg lentik nie, memohon ampun dan maaf sekiranya blog aku tulis nie ader menyinggung perasaan korang ke ape....

So, selamat meneruskan ibadah posa korang dgn sebaik mungkin dan aku harap tak terlalu awal utk aku ucapkan Selamat Hari Raya kat korang sumer pembaca-pembaca blog aku, sama ader yg mengenali diriku ini ataupon tidak.

Doakan aku selamat dlm perjalanan dan sehingga kiter berjumpa dan bersua lagi selepas raya nanti. =)

Selamat Hari Raya sumer...bye!

*Logout and shutdown*


ps: Aku dah siapkan koleksi lagu-lagu hari raya utk korang dgr dari blog aku or dari internet. (http://www.mixpod.com/standalone.php?id=28338447)


Soul : Koleksi Lagu-Lagu Hari Raya (Sepuloh Tin Sardin)
 
Sepuloh Tin Sardin | TNB